tirsdag 17. august 2010

Landet som flyter over av melk og honning

Vi fikk is på skolen i dag! :) Jeg sitter her i kosedressen min og ser på gilmore girls mens jeg venter på at PK skal ringe meg på skype :) I dag har jeg ikke feber, så jeg har klart å være med i litt av skoledagen. Men jeg er ikke helt god enda, så i morgen skal jeg på mitt første legebesøk her i byen for å sjekke om det kanskje er halsbetennelse jeg har. Mamma tror jeg har halsbetennelse, og hun er sykepleier. Det er litt kjipt at jeg ikke har hatt muligheten til å bli kjent med så mange, men jeg skal nok få nok av tid til det etterhvert :) Det er godt og trygt jeg har noen nordmenn rundt meg ihvertfall. Jeg har forresten blitt servert varm melk med honning i og jeg likte det faktisk. OG det hjalp for halsen :)


1 kommentar:

  1. Fiiiina. Du er fiiiin (:

    Jeg har kosedress fra Norge jeg og (: Hurra! Håper du har det fint <3

    Ciwi

    SvarSlett