onsdag 2. mars 2011

Kjærligheten: den største gaven

Jeg hadde aldri i livet trodd at en som han kunne falle for meg. I dag har vi vært sammen i 1 år og det er under 5 måneder til vi skal i kirka og si JA til hverandre for alltid. Ja, jeg skal være ærlig å si at tanken skremmer meg. Men på samme tid - det er jo ingenting skremmende med PK. Nesten. (:

Per Kristian, du er den mest fantastiske kjæresten ei jente kan ønske seg. Jeg kan ikke lenger forestille meg et liv uten deg. Takk for et herlig år! Takk for at du holder ut med meg når jeg sover til midt på dagen og at du er tålmodig når jeg ikke klarer å bestemme meg om jeg skal ha sjokolade- eller vaniljeis (eller ved andre vanskelige valg av samme valør). Jeg ønsket meg en mann som kunne oppmuntre meg litt når jeg trengte det, men når du oppmuntrer stopper du ikke før jeg er langt oppi skyene. På en halvdårlig dag taler du bare sannhet inn i livet mitt. Du inspirerer meg. Du oppmuntrer meg til å jage etter drømmene mine. Du drømmer sammen med meg, og jeg elsker å drømme sammen med deg. Du har alltid vært et fantastisk forbilde for meg, og det er du fortsatt. Jeg setter stor pris på positiviteten din, selv om den noen ganger gir meg oppkastfornemmelse. Takk for at du får meg til å le! Og unnskyld for at jeg ikke alltid ler av de  tørre mandalsvitsene dine (eller noe)... Du er fantastisk! Jeg elsker deg, og jeg gleder meg til et liv sammen med deg.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar