torsdag 16. september 2010

Misjon

Tenkte jeg måtte fortelle litt om valgfaget mitt. Jeg har Misjon som valgfag og jeg liker det. Vi har 3 timer i uka der vi går gjennom temaer som kulturforståelse, verdensreligioner, evangelisering, vi har hatt team-building osv. Snart skal vi også forberede en utenlandstur som kommer til å vare i en hel måned i begynnelsen av 2011. Vi kunne velge om vi ønsket å reise til India eller Tyrkia. Vi kommer altså til å bli et team i hvert land og turene koster det samme, men er vidt forskjellige. Jeg har jo egentlig en drøm om å reise til Afrika, men siden turen ikke gikk den veien i år, tenkte jeg med ei gang at jeg ville til India. Og så ombestemte jeg meg.

I januar/februar er jeg altså en del av ei gruppe på 5stk fra Mariager Højskole som skal på tur til Tyrkia. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg ombestemte meg, så ikke spør meg :p Og for å være helt ærlig, så vet jeg foreløpig svært lite om denne turen. Men jeg VET at den kommer til å bli fantastisk, utfordrende og livsforvandlende. Gud kommer til å gjøre store ting og jeg gleder meg masse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar